Werkwijze

Tweedehands zijn zorgmaterialen en hulpmiddelen nog steeds goed. Om iedereen de juiste hulpmiddelen te kunnen bieden zoekt Zorgkringloop altijd naar gebruikte hulpmiddelen en zorgmaterialen.
Heeft u hulpmiddelen of materialen over? Of gebruikt u of uw familie deze niet meer?
Breng ze naar een van onze vestigingen (onder vermelding van zorgkringloop) of bel met ons, telefoonnummer 06–30903105 en we halen ze gratis op.

Repareren / schoonmaken

Alle hulpmiddelen worden eerst door ons vakkundig schoongemaakt en eventueel gerepareerd. Aangebroken verpakkingen zorgmaterialen worden ook netjes dichtgemaakt. Zo staan in onze vestigingen altijd artikelen die u direct kunt gebruiken voor langere of kortere tijd en tegen een betaalbare prijs.

Bij alle hulpmiddelen met een ophangsysteem, zult u zelf moeten zorgen voor nieuwe bevestigingsmaterialen. Deze leveren wij niet bij. Bevestigingsmaterialen kunt u niet hergebruiken. U dient deze zelf te monteren, dit verzorgt Stichting Zorgkringloop niet voor u. Laat de hulpmiddelen altijd eerst testen door een vitaal persoon.

Verkoop

Graag maken we mensen blij met onze artikelen in de winkel. Wat voor iemand niet meer bruikbaar is, kan voor de ander het verschil in het dagelijkse leven maken. Doordat hulpmiddelen vaak niet meer vergoed worden zijn ze niet meer voor iedereen betaalbaar. Stichting Zorgkringloop wil hiermee het verschil maken. Wij verkopen deze artikelen via shop in shops bij kringloopwinkels en online. Graag bieden wij u zorgmaterialen en hulpmiddelen tegen een betaalbare prijs aan.

Inleveren van overbodige zorgartikelen

Heeft u zorghulpmiddelen niet meer nodig dan kunt u deze afgeven bij Stichting Zorgkringloop, we hebben hier verschillende inleverpunten voor;
Oss 2 locaties
Veghel