Clubsupport 2020 Rabobank

We doen mee en vragen uw stem

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar sterker maken.

Daarom investeren wij met Rabo ClubSupport, nu meer dan ooit, in lokale clubs en verenigingen. Jullie zijn als club erg waardevol voor ons land. Naast financiële ondersteuning, willen wij clubs en verenigingen ook sterker maken met onze kennis en ons netwerk.

Met deze bijdrage van kennis, netwerk en financiën hebben jullie de mogelijkheid mooie maatschappelijke bestedingsdoelen te realiseren. Denk aan het opzetten van trainingsprogramma's voor gehandicapten, verduurzaming van het clubhuis, gezond voedsel in de kantine, het aanbieden van re-integratie cursussen of workshops over ledenwerving en digitalisering. Zo zetten we ons netwerk in om clubs van elkaar te laten leren en bieden we onze kennis om van elkaar te leren.